ABD’li giyim markası AMERICAN Eagle, New York’un ünlü Times Meydanındaki ana mağazasının dış cephesindeki 1,400 m2 lik LED dev ekranlarında müşterilerinin fotoğraflarını yayınlıyor.
Her gün yaklaşık 1 milyon kişinin geçiş yaptığı Times Meydanı’ndaki dev mağaza müşteri çekmek için sıra dışı bir yöntem uyguluyor. Mağazada alışveriş yapıp fişini gösteren müşterilerin derhal fotoğrafları çekilip dışarıdaki dev ekrana 15 saniye boyunca gösteriliyor. Gün boyu defalarca tekrarlanan görüntü, Sosyal Paylaşma sitelerinde de yayınlanınca American Eagle firmasının bu sayede muhteşem bir reklam ağı oluşturduğu belirtildi.
Vahşi bir rekabet var
Her bir alışveriş fişi için bir fotoğraf çeken American Eagle, fotoğrafın altına isim ve istenilen altyazının da konulduğu kaydedildi. American Eagle mağazasının pazarlama müdürü Steve Kubinski, bu yeni projeyi şu şekilde değerlendirdi: “Hedefimiz Times Meydanına turistler ve New Yorklular için yeni bir deneyim sunmaktı. Büyük ilgi görüyoruz, meydandaki müşterilerin dikkatini çekmek için çok vahşi bir rekabet var. Bu projenin adeta arı kovanı gibi olan meydanda çok yeni ve bol müşteriyi kazandıracağına inanıyoruz.”
hurriyet.com dan alinti yapilmistir.
bence mükemmel bi fikir. herkesin duymayı en sevdiği şey adı görmeyi en sevdiği şey kendi :)
YanıtlaSilpislik, kendini begenmis, sen kendinden baska kimseyi sevmezsin...şırakkkkk(yuze kapanan telefon) duymuslugum vardir.bi yerlerde narsizm cumhuriyeti varmis.herkes kendini ozgurce sevebiliomus:)
YanıtlaSil