3 Temmuz 2010 Cumartesi

Gogol Bordello - Start Wearin Purple


4 yorum:

  1. off bu şarkıya bayılıyorum =) teşekkürler paylaşım için :P

    YanıtlaSil
  2. :)))son albumlerini dinledin mi?2 haftadir baska hicbisey dinlemedim inan.ve su anda yorumuna cevap yazarken kulagimda gogol bordello:)
    kerhanelerin en guzeli gogol kerhanesi:))))

    YanıtlaSil
  3. açıkçası yeni albüm çıkarttıklarından haber yoktu, sıkı takipçileri değilim ama sözünü dinledim ve indirdim, dinliyorum, ayrıntıları bloguma koyarım :P

    by the way, profil yazın hakkında ufak bi dipnot yeni resimde terli ve itici gözükmüyosun dolayısyla gayet tabii harvey nichols satın alma direktörü olabilirsin :p

    YanıtlaSil
  4. :)))))))
    dostum hedeflerimi deistireceime resmi deistiriim ben.bu fotorafa profil yazisi eklemek daha zor olur sanirim:)))

    favarilerimi siraliyim ben ustad..
    sun is on my side
    rebellious love
    last one goes the hope
    pala tute
    immigraniada
    uma menina
    break the spell
    trans continental hustle


    ha ha icinden bana saydigini hissedebiliyorum:))))
    komple saril albume valla ayrim yapamadim:)))

    YanıtlaSil