1 Ekim 2010 Cuma

Mazhar Alanson - Mazhar Olmak



KİTAPTAN


"Devir böyle bir devirdi. Amplikatörlerimiz cami amplisi olurdu çünkü amplikatör ancak camilerde kullanılıyordu. Dolayısıyla provanın ortasında birden radyo girerdi."

"Bazen bir burun farkı kazandırır yarışı unutma, beraberliğimizin adı bir zamanlar yasak aşktı."

"Rolling Stones için satisfaction neyse, MFÖ için de ele güne karşı aynıdır."

"Beni dalgın gördüklerinde benim de her insan gibi problemim olabileceğini düşünmez onun yerine 'o şimdi kafasında bir beste yapıyor' derlerdi. Kızardım. Meğer doğruymuş."

"NY ilk kültür şokum. 30 cent verdim diye şöför bahşişi suratıma fırlatıp hangi siktiğimin planetinden geliyorsun dedi. Bir dolardan aşağı verilmeyeceğini öğrendim."

"Sahnede şarkı söylerken Iggy Pop'un teknisyeni disko parça çaldı. İndim aşağı, Iggy Pop'un kapısına tekmeyi çaktım girdim içeri. Karşılıklı küfürleştik."

"1000 frank 1 haftada bitti ve ben karısından 50 frank borç istedim. Paranın hepsini içkiye yatırdım. Ve Pigalle orospularıyla röportaja çıkmış gibi konuşmaya başladım. Bir ara bir travesti bana 'yavrum buralar tehlikeli yerler seni ham yaparlar' anlamında birşeyler söyledi. Ben de ona tarlabaşından geliyoruz sen ne diyorsun tatlım yaptım."

"O zamanlar fotoğraf çekilirken bir hareket yapsanıza abi derlerdi. Bu yüzden birkaç bayan gazateciyi ağlatmışlığım vardır."


M.F.Ö. - Tam Ortasındayım
Yükleyen musicplay. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder