6 Mart 2011 Pazar

Geceden Artakalanlar Vol.1

haftaici neset ertas sazinda cigerlerin parcalanirken haftasonu lamb of god cikmazinda ne isin var aciz kul? hadi onu gec thaliand'dan istanbula gelen meczup..seksin bir mucevher gibi islendigi tezgahlardan kopup gelip gobekli, ter kokan, bakimsiz metalci hatunlarin pesinden niye kosarsin zerdüşt? yatacak yerin yok yeminlen....

sinerjide tanistigim, hayati dibine kadar iskalamis herifi gordum metal barda. dusunceliydi. neden dusuncelisin diye sordum.. babam hasta dedi. buraya hayatin devam ettigini kendime anlatmak icin geldim dedi.. queen'in bir sarkisi var bilirsin dedim. show must go on dedi.. ayrildim yanindan..




besiktasta goslerini acmak mis gibi istanbul sabahina..ayrintilar belki sonra...

geceden artakalan en baba olay:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder