16 Mayıs 2010 Pazar

Adidas Originals Street Party ve Kerhane




anadolunun kayip delikanlısı: la mahsun bak oglum su heykeli goriy misin?
mahsun: he nolmus?
anadolunun kayıp delikanlısı: ataturkun gosterdigi apartman var ya ne biliy misin?
mahsun: yoook
anadolunun kayıp delikanlısı: kerhane olum orasi kerhane...

adidas orginals street party e giderken metrobuste kulak misafiri oldum.15-16 yaslarinda 2 arkadasin yaptigi muhabbet.baktim googledan forumlara, cocuk dogru soyluomus.baya bi muhabbeti donmus mevzunun. bahsi gecen heykel sirinevlerdeki Ataturk heykeli...

partiye gelince, berbat bi organizasyondu. ozensizce hazirlanmis. zaten cok erken saatte acik hava performanslari sona erdi. kapali mekanda dj performanslari devam etti. salonun akustiginden midir nedir icerde 10 dakikadan fazla duramadim zaten. ben begenmedim acikcasi. gelemeyen arkadaslar varsa hicbirsey kacirmadilar. fotograf makinesi goturseydim keske. fotograf da eklerdim ama modacadisi sabahin ilk isiklarinda eklemis zaten. ordan bakabilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder