17 Ocak 2011 Pazartesi

Ayfer Tunç - Yeşil Peri Gecesi




KİTAPTAN



"İsa eğilmiş parmağıyla toprağa yazı yazıyordu. Durmadan aynı soruyu sormaları üzerine içinizde kim günahsızsa, ilk taşı o atsın! dedi.(Yuhanna 8:7, Zinada Yakalanan Kadın)



"Ağlamaktan yorgun düşmüştüm. Aklımdan hayatım boyunca işediğimden daha fazla ağladığım geçiyordu.."



"Tam kalkıyordu, elini sımsıkı tuttum.
Gitme! dedim.
Müziği kapatacaktım, dedi.
Kalsın, dedim. Ne bu çalan?
Bir filmin şarkısı.
Müziğe kulak verince hemen hatırladım. Bimez miyim hiç? Lekesiz zihin. Sonsuz gün ışığı. Ölüm yani."






"Bir şişe viski biter kalkarım. Ali'yi yüzünde gelişin bana acı verdi cümlesiyle bırakırım. Benim yüzümde ise, vicdan sahiplerinin mağdur ettikleriyle imtihanı çok zorludur cümlesi. Asansör gelir. Ali zoraki gülümser.."





"Gökyüzü gibi birşey bu çocukluk
Hiçbir yere gitmiyor."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder