16 Ocak 2011 Pazar

Laduree

"Önceki yaz, şirketlerle ilgili çok ilginç bir makale okumuştum.
Tezi şuydu:
Sahibinin ve yöneticisinin iç dünyasındaki renkleri, heyecanları yönetime yansıtamayan şirketler başarısız oluyor.
Oysa bize hep, “şirketlerin anonim, ruhsuz olması gerektiği” anlatılırdı.
Karşımdaki genç adamın heyecanını, Laduree gibi 150 yıllık bir markayı renkli bir kişilikle büyütmesini görünce, bu tezin ne kadar doğru olduğunu anlıyorum.
David Holder, ürettiği makaronlar kadar renkli bir insan.
Hayatımızın çok büyük bir bölümü çalıştığımız mekânlarda geçiyor.
O mekânlar, ekonominin demir kanunlarına, iş âleminin kuru, sıkıcı, yorucu iklimine meydan okuyamadığı zaman, gri ve siyah, hayatımızın rengi haline geliyor."

hurriyet.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder