17 Şubat 2011 Perşembe

Kate Moss

4 yorum:

  1. bütün kadınlar bir yana kate benden yana ossun..

    YanıtlaSil
  2. numan serteli'den yorum aldik..costu buralar:)eyvallah ustadim yakisir sana...ifle ilgili yorumlarinizi bekliyoruz.saygiyla

    YanıtlaSil
  3. dostum
    yakalandığım grip nedeniyle evde yattığımdan if'le pek ilgilenemiyorum..
    bu konuda tek diyeceğım, daha önceden görmüş olduğum siyah kuğu'yu kaçırman büyük hata olur.. vizyona da girecektir zaten.. aslında, if ya da diğer festlerde, bizde gösterime girme ihtimali olmayan filmleri görmeye çalışmak en doğrusu..
    bizim http://www.tersninja.com/ sitesinde if, bir kaç başlıkta incelendi.. o yazılar meraklısının işine epey yarayacaktır.. sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
  4. cok gecmis olsun ustadim..acil sifalar..tersninjanin mudavimiyim..ifle ilgili sizi goremeyince yorumlarinizi bekliyorus demistim...tekrar gecmis olsun.saygiyla efendim

    YanıtlaSil