25 Şubat 2011 Cuma

Xavier Dolan - Les Amours Imaginaires



-inanılmaz güzel gözlerin var.
-kahverengi. olabilecek en sıradan gözbebeği rengi.



-elbisenin biraz tarihi gecmis galiba.
-bu vintage, canım!!!
-belki de bütün eski elbiseler geri gelmemeli.




-bu hissi hepiniz bilirsiniz. gelen kutusunda yeni e-mail oldugu koyu olarak yazılır. e-mail gelmistir yani. hemen tıklarsınız ondan gelmistir diye. daha cok sevinirsiniz cunku gelen kutusu koyu renktedir. ama e-mail amazon.com'dan gelmistir. hay amina koyayim!



-cok sigara iciyorsun. gecen sefere gore.
-hayır. aynı miktarda iciyorum. sigarayi seviyorum. sigara icmek sanki unutmak gibi. moralim dibe vurdugunda sigaram elimdeki tek seydir. yakarim, tuttururum ve sesimi keserim. boylece duygularımı saklarım. sigara duyguları saklar. mentollu ve vanilyalı sigaralar vardır. bazı insanlar sever. mentollu sigaraları, vanilyalı sigaraları. cikolatalı sigaraları. sigaralı sigaraları. sigara benim delirmemi engeller. beni hayatta tutar. beni olene kadar hayatta tutar.



-o oldugunu biliyordum. daha once kimseyi bu kadar sevmemistim. zormus. ama dayanabilirim. genellikle hayatın ileri donemlerinde ruh esinle tanısıldıgını biliyorum. benim icin kotu oldu. ben simdi daha 25 yasındayken tanıstım. konu seks bile degildi. seks umurumda degildi ki. asıl olay bu degildi, onemli olan sabah biriyle uyanmaktı. aynı yastıga baskoymaktı. onemli olan yastıktı.
....YASTIK...


(james mayer olmasa hayatimizda, hayatimiz cok sikten olurdu..bastacisin kardesim.sevgiiiii)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder